Istället för....

ett långt skriver jag några korta om tiden som varit..=) hihi... ibland är jag lat... och bloggadet har inte orkats med... fast de är bra skönt att skriva av sig ibland...=)


Hmm torsdagen... jobbade 8-17 på dagen och min brukare mådde inte bra.... såå dagen gick sakta men säkert kan man väl säga.... jobbigt att se någon sjuk och som inte orkar ta hand om sig själv..... ( inte för min brukare kan det i vanliga fall men är man redan nedsatt såå blir det värre..)  och vi hade en vikarie på jobbet och kan man inte allt eller känner personen väl som man jobbar med(inte lätt när man bara jobbat ibland)

iallafall sa att hon fick ringa om det blev värre, vi hördes vid 8 och det var icke bättre... fick dra till skövde igen och en jobbig natt väntade.... sämre bättre sämre... men det gick åt rätt håll vi 4 på morrnen... usch jobbigt.. sov en halv timme den natten iallafall...

fredagen bestod först av att försöka få in någon för mig på dagen på lördagen och efter en del samtal såå gick det bra... men sen varje gång ja skulle sova såå ringde det... nästa gång ska jag dra ur jacket...

Efm blev det en tur till mor och far

och bowling på kvällen... =) har ja ju redan skrivit om....


nepp nu ska ja ta en macka och sedan berätta om resten av tiden...=)


kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0