Hoppas ni har haft en trevlig helg..=)

Japp sista helgen på 2008..=)

Jag for iväg och jobbade i fredags kväll och det blev vad kan man säga lite sent, min brukare var i säng runt 01 och sen skullle jag upp och vända kl 03 och 06 och 07.30 nästa person kom kl 08 bara le och va glad... haha kände mig som ett vrak... haha jobbade till 12 och sedan åkte jag till Elinsesplanad och skulle kika på skor...

hitta ett par, kanske inte dom tjockaste vinterskorna men de här tyckte jag om... och försesten såå fanns det nästan bara stövlar höga som skam och med klack och det kan inte jag ha.... tyvärr är kanske inte det senaste modet min det...

sen gick jag in på lindex, hitta ett par jeans där på rean..=) alltid bra och ha.. kostade 199:-

Sen var det en sväng på kappahl och hitta en ny bh och en tröja... såå helt nöjd med dagen...

for sedan ut till mor och far och fick lite mat och sedan spela vi lite kort och tjöta lite..=)

sedan åkte jag till källby med fia och träffade Annica och Henke och Mattias och kalle var där..=) riktigt skoj.. fia hade med sig hunden oxå, hehe sikken buse.. men kan man vänta annat med en liten valp.. hehe kikade på körslaget.. =)

sedan blev det kortspel till kl va halv ett... haha.... skoj skoj skoj... Undrar om vi ska spela med tre lekar nästa gång??

ida har det heller itne blitt mkt gjort... ska in i duschen nu, ska börja jobba kl 17 till 08 imorrn.....

Imorrn ska det bli städning här... haha ja tror det när jag ser det....

Ha det gött och hoppas ni har haft en trevlig helg..=)

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tjoooooooooohooo lilla trollunge!=D hihi..

2008-12-30 @ 16:44:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

höhö...=P .. sakna juh dig ruffsen!=D ... vi får köpa walkitalkis te varann.. höhö..Whiiiiiieeeee!!... over and out!

2008-12-30 @ 19:33:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0