Grymt trött och hatar en del saker just nu.......

Just nu är jag bara trött... sitter och gråter.... eller hur man ska förklara det... allt känns ganska uppgivet....

Kan börja med att jag har jobbat i natt.... hans humör pendlade upp och ner hela tiden... (han skulle iförsig till läkaren idag och nu väntar en operation framöver) såå det kan ha med att humöret pendlade... iallfall han la sig 24.00 som vanligt och jag kom i säng vid halv ett, efter disk och allt som skall göras... När kl var 03 och det var dax för vändning såå hade jag fortfarande inte somnat... var vaken alltså... kolla på kl runt kvart över 3 sista gången, sen ringde kl 05 och det var bara att kliva upp och sedan jobbade jag till kl 07.15.

Kunde inte somna när jag kom hem bara vre och vände mig.... hatar det... iallafall tror jag somna runt 14 tiden och vakna till liv vid 16.15 ungefär..... såå den tiden har jag sovit ida.... trött som ett jävla as och mår allmänt kasst,(beror nog på trötthet) men mamma och pappa och brorsan ligger hemma, eller ja iallafall mamma och bror min... pappa har bekymmer med knät och är lite små förkyld han med....


MEN nu är det såå här att de ringde från jobbet kl 10 ida, då va den sjuk den som jobbade natten och sedan nu hade nästa person ringt sig sjuk..... och de vill att jag ska jobba på söndag... fan fan fan vill inte.....

inte nog med detta såå...

1:a personen: har vart sjukskriven sedan april
2:a personen: Är sjuk sedan böran på veckan
3:e personen: Har semester och är i Thailand
4:e personen: Är mammaledig
5:e personen: Ringde sig sjuk ikväll..
6:e personen: ringde sig sjuk vid 10

Nu tror ja inte det är mer... men fan att alla ska va sjuka...

Inte nog med detta såå jobbar ja hur mkt som helst för övringt nu de närmaste veckorna eller ja dec ut...

SKA va ledig nu igentligen men får väl jobba på söndag vi börjar då...

7 dec. 9-17
8 dec  8-17
9 dec - 17 -
10 dec - 08
11 dec   8 -17
12 dec LEDIG
13 dec 8 - 17
14 dec 9 - 17
15 dec 8 - 17
16 dec 17 -
17 dec - 08 + julbord på kvällen
18 dec 8 - 17
19 dec 8 - 17
20 dec LEDIG
21 dec LEDIG
22 dec 8 - 17
23 dec 8 - 17
24 dec LEDIG
25 dec LEDIG
26 dec 17 -
27 dec - 12
28 dec 17  -
29 dec - 08
30 dec 8- 17
31 dec 8 - 17


Jobbar inte alls mkt den här månaden, när fan ska julklappar hinnas med..??+

nepp får panik....

bloggar kanske mer senare

ha en trevlig helg

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0