Fem minuter kvar

Utav dagen före dopparedagen, hihi det är kl iallafall när jag påbörja detta inlägg, ska ta å hitta min säng för att trött som skam... har inte sovit nåt på dagen ida... =/ tiden fanns inte till...

Stressat som skam med julklapparna, förklarar på juldagen varför, just nu såå finns det någon eller några det berör såå.. *kniper mun*=P

sen kika ja ut till mor och far med, klädde granen med brorsorna..=) tradition, det kan man inte missa, men sen kanske fet var mest för brorsan, han ville att jag skulle vara med... har ju ingen gran här hemma, nästan inge julpynt alls bara för att jag inte är hemma över julen... firar i Lidköping imorrn och i Skövde på torsdag och jobbar på fredag....

nepp nu ska ja ta å krama min kudde innan jag somnar i soffan...

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0