Bio med brorsorna min... Vi hade iallafall tur med vädret igen....

Japp nu har ja kommit hem, eller ja vart hemma en liten stund...

Dagen har vart helt perfekt... ÄLSKAR verkligen MIN FAMILJ...de är helt underbara..... =)

Åkte ut till dom och fick mat, mammas köttbullar och potatis och sås... *mumma* och matlåda tills imorrn..=) hihi gött gött... sen diska jag upp åt mamma, hon låg och sov på soffan när jag kom...

sen spela jag och mamma och bror kort, hehe hade ingen tur alls, men de hade mamma och bror min...


Sen blev de kaffe och tjöt med mor och far och sen plocka jag ur bilen såå de  fick plats i den när vi skulle intill stan...

For in till stan runt kvart över sex, hämta biljetterna och sedan köpte lite godis på vip...

Filmen var väl ingen höjdare men Christian tyckte den var okey och de va huvudsaken... nu har vi sett den och hittat på nåt skoj ihop..=) *älskar dem* och nästa film vi ska se blir nog Harry Potter när den kommer....


 

Tyvärr ingen kanon film men visst den hade sina roliga stunder...

nepp nu ska ja hitta sängen blir jobba imorrn 8-17


kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Jasså..Hihi...=) ... Hon jobba nått me hundar förut va?.. har för mig de..va ho nån sån där som klippte dom o sånt elle va vade för nått?=) .. Roligt att du hade en bra dag igår iaf.. de kan du behöva nu!!=) ... hoppas de går bra på jobbet idag me=) .. Kraaaam

2008-12-08 @ 08:19:22
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0