Bio ikväll..=)

Japp det kommer bli bio ikväll med brorsorna... mamma fråga mig när jag ringde dem....

Christian har inte haft en rolig helg och han vill gärna se VI hade iallafall tur med vädret igen, tror jag den heter...

Han vill inte gå med mamma eller pappa såå då får jag ryka in... hehe nej men det är alltid skoj..=) tycker om att göra nåt med dom... Andreas skall med oxå..=) såå det blir riktigt roligt... =)

Mamma är såå gullig såå bara för att jag gör detta såå betalar hon... =) Annars hade jag gjort detta ändå.. för min brors skull....

nepp nu ska ja fara, har precis duschat och sminkat mig såå ja är fight for fight nu..=)

Kramar på er alla

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0