4 dagar kvar till jul=)

japp de är det allt, tiden springer iväg... Lördag och jag är ledig.. =)

Det  var nog det bästa, vi har nog umgås lite mkt jag och min bruakre tror jag... =/

I torsdags när jag kom hem såå fick jag ett migränanfall eller vad de nu va,, var ljuskänslig som tusan och tala inte om ljud.. inget funkade... bara att gå och lägga sig och det höll i sig dock inte lika farlig under gårdagen med.. =/

Såå nu när jag har tänkt och funderat på dagen såå blir det nog en lugn städ kväll hemma idag... har tusen saker att göra inför julen också... hihi en massa hemlisar..=)

vet att jag pratade om att träffa ett par kompisar men känner oxå att det kan vara sååå att jag måste lära mig att ta det lugnt ibland.. såå därför ska ja ha en lugn hemmakväll....

kunde ju inte somna tidigt igår heller grannen till mig (vägg i vägg med sovrummet) hade party eller nåt, de tystnade vid 23.30 iallafall...

Nu ska ja ut ialafall på en fika hos mor och far... de ska bli testpersoner hehe bakat en ny kaka som ja ev ska med på julafton och bidra med lite... hehe smakar den bra såå ska ja lägga ut receptet..=)

nepp ska borsta håret nu.. kan inte åka med en handduk runt håret juu.. ;-)

Kramar

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0