Förkylder...=/

Hejsan på er!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg..=) min har väl vart si så där...
Jobba natten till igår och det blev inte många timmars sömn.. tyvärr... =/ kom la i säng vid två  efter att ha gjort i ordning allt och sedan va de upp vid 4 och då hade ja inte somnat än.. sedan vid 6 tiden och va uppe halv 7..=/ såå gansksa trött igår... sedan åkte ja hem och åt lite frukost och sedan ringde mamma vid halv tio.. dåå åkte ja till axvall och mötte upp dom där.. de va ja å mina brorsor + en kompis och mamma, pappa va i vårgårda på nån radiomarknad där..=) de va ju marknad... hitta en ny plånbok..=) min gamla va inge vidare... får la se hur länge den här håller..=)

sedan åkte vi till coop och fika.. bättre plats och mer att välja på där... blev en grov smörgås med skina.. *mumma' och kaffe hehe... handla lite med.. frukten var slut här hemma... men de är inge billigt med sånt... allt är ju svindyrt...
Åkte hem till mig en stund och sedan for ja ut till dom mamma hade mat till mig, köttfärssås med spagetthi... *mumma de med*=)

blev sedan ganska lugnt, för kände mig inge vidare och blev bara sämre och sämre på kvällen... alltså kanon förlyld... näsan rinner, huvudet värker och halsen känns som de vore sandpapper i..=/

Hade tänkt att hitta på nåt skoj igår med gumman.. men orka inte.. *sorry tjejen* åkte hem och tog två alvedon somna en timme på soffan och sedan va ja i säng kl 10.. sov till 11 idag.. och känner mig inte piggare... tror de har  blitt lite mkt jobb nu de sista har inte hunnit varken sova ut eller såå har mina arb.kamrater vart friska heller... såå ja blev förkylder ja med... jaja de skall gå över,,, ska ta de lugnt ida... kasnke grejja lite smått här hemma... men men får la se sänger inget såå blir de inget osagt..:P

sitter och kollar på skönheten och odjuret... gillar att kika på barnfilm när ja inte mår bra.. hehe sitter i sen ja är liten... får la se vad som skall hittas på till mat me.. även om ja inte är hungrig såå behövs de mat i magen....

vad har ni gjort i helgen?? hoppas att den har vart toppen..=)

ta hand om er och min familj..Ä L S K A R E R!!!!

kram kram

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0