GRÅTER!!!!!

Usch sitter här och gråter, De här har vart min värsta helg på länge..

Såg att de va ett tag sen man skrev såå.. de senaste två veckorna här de väl inte hänt mkt igentligen fick tillbaka min data och bredbandet la av fick tillbaka de och renoveringen har startat.

Skulle fira min mormor och morfars 80 års dag igår och det var meningen att Kalle skulle med.. trodde de ända framtill igår när ja fick ett sms där de stod att han inte skulle med och att vi behövde prata om vårat förhållande.. vi smsa fram och tillbaka och fick till svar att nej vi är inte ihop längre... Allt rasa bara på ett par minuter, har nog aldrig gråtit såå här mkt som ja har gjort... känner mig helt tom.. trodde detta var nåt att satsa på men icke sa nicke...

Hans känslor hade svalnat... men att göra de på sms de är såå jälva omoget såå de är inte sant.... hela min jävla tillvaro bara pang ner i skiten....

Orkar inte skriva såå mkt mer just nu men vill TACKA fia, carro, carro&david, Holmarna och Annica och även min familj ni är underbara.. ÄLSKAR ER ALLA!!!

Hoppas eran helg har vart bättre än min....

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skickar över en kram till dig, det var väldigt lågt gjort av honom. Han kunde åtminstone tagit det ögon mot ögon för din skull. Kram Jeanette

2008-04-28 @ 21:00:20
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se
Postat av: Stumpan

Gullig du e gummz!=) ... De e du me!=D Kramiz

2008-04-28 @ 22:10:30
URL: http://bmwflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0